2012. január 6., péntek

Csipke szettem

Elkészültem tegnap mindennel! Lett a barna fonalból is kesztyű, a sapkát már mutattam, a sál volt az utolsó. Mindezt bemutatják új szerzeményeim:
- fej nélküli modellem, Liza
- Helen, akinek teste ugyan nincs, de a feje megvan
- és a ruhaszárító!
Egyelőre jobb ötletem nem volt a fotózáshoz :D

A sál egyszerű sál, azonban összevarrtam a két végét, így néz ki simán:

Így pedig duplán a nyak(am) köré csavarva:


Adatok
Fonal: Barka - Díva - Gaia
Tű: Prym 4-es
Alapminta: möbiusz

A sapkáról írtam eggyel lentebb.

A kesztyű eredeti leírásán kicsit változtattam, a sapka bordás szélmintájával kezdtem, így rugalmasabb, könnyebb belebújni, ezenkívül hosszabbra horgoltam, hogy az ujjaim hegye látszódjon csak ki. Így több mint fél gombóc ment bele.

A sálhoz 2 gombóc fonal kellett, szélessége 20 cm (40 szemre kezdtem), hossza 106 cm.

1 megjegyzés:

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...