2012. január 26., csütörtök

Farsangi készülődés gyerekszemmel :)

Kicsit lentebb már bemutattam egy korona-kezdeményt, mindez már a farsangra való készülődés első lépése.
Nincs könnyű helyzetben egy háromgyerekes anyuka, három gyerek, három különleges kérés, plusz egy ötlet anyának, aki az ovis farsangra csak jelmezben mehet be... ráadásul tavaly már kihasználtam a férjem egyenruháját is!

A kapható jelmezek számomra olyan... hogy is fogalmazzam... élettelenek. Mennyivel jobb a gyermekemet egyszerűbb, de magam készítette jelmezbe bújtatni! Ahol ő is benne van a tervezés, kivitelezés szakaszaiban! Persze ez néha visszaüt :)

4 éves lánykám idén unikornis póni szeretne lenni, ráadásul Gaia névre hallgató. Update: Illetve mégsem, ahogy keresgéltem az illető póniról egy fotót, ezt találtam, most már inkább ilyet kéne készítenem. 

Gaia egyébként pont ilyen, csak sárga testű, fehér farkú, és kék a szarva. Van koronája, állítólag swarovski kövekkel, egy gyöngyfűzőnek mondjuk pont ez nem kihívás :)

Na itt lép be a lényeg, tegnap a Lidl-ben voltam a lánnyal, persze megszemléztem újra, a pamutos fonalcsomagokból van-e még - hetek óta álldogálok előttük és töprengek, vegyek-e sárgát is :D

Említett gyermeket megkérdeztem, tetszik-e neki az a sárga fonal, amiből összvissz egy csomag volt már csak.
Felragyog a szeme, igen! Jaj de jó, lesz belőle nyári ruhácska neki, vagy felső - gondoltam.
Ebből horgold meg Gaia testét! - folytatja. Na persze... horgoljak komplett jelmezt farsangig :)

Azért most azt üzenem a helyi fonalvásárlóknak, ne keressék már a sárga Zettl Nadine fonalat a Lidl-ben ;) Nem jelmeznek, de a sárga fonalból így mégis nyári ruha lesz.

Visszatérve az update-re, még jó, hogy nem vettem fehér fonalat a farkának-sörényének, ellenben keresgélhetek megfelelő árnyalatú pink/lila verziót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...