2012. június 20., szerda

Hegedül a kisegér...

10 pedagógusnak kellett év végi ajándék... nem akartam túlzásba esni, hiszen jövőre lesz fordulópont: egy ballag az oviból, egy pedig az alsó tagozatos tanároktól. Így a nagyobb meglepetést egy év múlva tervezem :)
Az óvó néniknek, tanár néniknek és az oboa tanárnőnek nem okozott gondot az ajándék kis gyümölcs-szütyőket horgoltam, bele egy idézet és némi nyalánkságot rejtettem:
Minta: Fruit Cozy
A hegedűtanárnak viszont nem állíthattam oda holmi nőies kis aprósággal, így könyvjelzőn gondolkodtam. Horgolva? Aztán megtaláltam ezt a mintát, már csak el kellett készíteni:
Minta itt!

Szütyők együtt
Több horgolt motívum mintával, ingyen: http://chisako3.exblog.jp/i3/
Ugyanez a tervező Ravelry-n: http://www.ravelry.com/designers/chinami-horiba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...